Wednesday, February 24, 2010

Selamat Berjumpa di maya

selamat berjumpa di blog saya

6 comments:

  1. hai,seronok betul belajar buat blog sendiri dan melayari blog kawan. enjoylah.

    ReplyDelete
  2. hai apa khabar? seronok nampak. enjoylah!

    ReplyDelete
  3. hai, ur blog is terrific! carry on with ur creativity!

    ReplyDelete
  4. Terima kasih pada semua rakan yang menyokong blog saya dan memberi pandangan / komen yang mencabar

    ReplyDelete
  5. Wei, Tanya yang ilmiah le sikit. Macamana aku nak jawab....bau minyak angin le..Tekejut rasa berdebar. Cuba la buka laman blog aku. adale ilmiah.

    ReplyDelete
  6. Tuan Nasir,Tuan-tuan Puan-puan yang dirahmati Allah. Saya amat tertarik dengan penggunaan IT dalam dunia pendidikan. Namun apakah guru-guru kita benar-benar jujur dalam menjalankan tanggungjawab mereka secara meluaskan dalam penggunaan ICT di bilik darjah?. Jika mereka benar-benar jujur dan berintegriti, mereka amat berperanan dalam memain watak dalam plot-plot pengajaran yang dilaksanakan di sekolah. Kelas lebih interisting dan menyeronokan. Murid akan datang berlari ke sekolah malah malas nak balik ke rumah. Namun realitinya sekarang, pantang loceng balik berbunyi, menyorak nak pulang? That is a something wrong? So... Jangan lupa guru-guru sekalian, jadikan ICT dalam pendidikan supaya lebih menarik dan wujudkan " Fun In The Class".

    ReplyDelete